چرا هاوین انتخاب کنیم

  شرکت فنی مهندسی  قلب کاشانه هاوین (سهامی خاص)  با نام تجاری “ هاوین ” در سال 1395 به شماره 341 در اداره ثبت شرکت های کشور به ثبت رسیده است .  
این شرکت  با مشارکت جمعی از مدیران با تجربه و دانش آموختگان دانشگاه های معتبر کشور ، عضو سازمان نظام مهندسی کشور و با طراحی بالغ بر 25000 متر مربع سابقه درخشان می باشند.
   شرکت ” هاوین ”  به عنوان اولین مرکز تخصصی روف گاردن، استخرهای لوکس ، انواع نسل جدید عایق و تکنولوژی های نوین ساختمان در منطقه تاسیس گردید تا بتواند دانش و تجربه را گرد هم آورده و گامی موثر در جهت کاهش مصرف انرژی  ساختمان و ارتقا استانداردهای ساختمان سازی نوین درکلاردشتو  منطقه بردارد .

شرکت مهندسی ” هاوین“ رسالت خود را بر مبنای ساخت ساختمان های استاندارد ، لوکس و نوین بنا نهاده تا بدینوسیله گامی مهم در صنعت طراحی و اجرای پروزه های ویلایی ، تجاری و اداری در کلاردشت بردارد.
 از اینرو در" هاوین " ایده های شما  همراه با  ظرافتی خاص و با تکیه بر تیم مهندسی  کارآزموده و متخصص در زمینه طراحی سازه ، معماری داخلی و خارجی با استفاده از بروزترین نرم افزار های تخصصی در این زمینه با صرف بودجه بهینه انجام خواهد شد.

ساخت ویلا در کلاردشت با همراهی شرکت هاوین براحتی برای شما امکان پذیر خواهد بود ، کافیست با هاوین تماس بگیرید تا بتوانید از خدمات بی نظیر هاوین در کلاردشت بهره مند شوید.

خدماتی همچون :

طراحی تخصصی نما ویلا

طراحی ، اجرا و تامین متریال تخصصی استخر جکوزی

طراحی ، اجرا و تامین متریال تخصصی تاسیسات و گرمایش از کف

خرید بلوک های سبک عایق صوت و حرارت استاندارد

خرید رادیاتور های پر بازده

رنگ های نمای ضد آب آلمانی

خرید افزودنی های بتن 

خرید لوازم آب بندی و واتر استاپ ویژه استخر

و کلی خدمات و محصولات تخصصی دیگر