چرا کلاردشت را انتخاب کنیم؟ 

چرا کلاردشت را انتخاب کنیم؟ 

شهر کلاردشت در غرب استان مازندران واقع است. این شهر به سبب هوای پاک و خنک و طبیعت زیبا و سرسبز بسیار مشهور است. دو و نیم ساعت با تهران فاصله دارد و کمتر از یک ساعت با دریا این دو عامل به تنهایی باعث شده تا کلاردشت بهشت سرمایگذاری بوده و بهمین دلیل بسیاری از سرمایه داران کلان کشور حداقل یک ویلا برای اوقات استراحت خود در کلاردشت داشته باشند.

شرکت مهندسی هاوین به عنوان شکرتی پیشرو در ارائه خدمات نوین در عرصه ویلاسازی در کلاردشت از سال 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

کلاردشت حدود ۵۰ کیلومتر با شهر چالوس در استان مازندران  فاصله دارد. اگر مسافت آن تا تهران را هم بخواهید باید بگوییم که این فاصله حدود ۱۷۰ کیلومتر است.

در‌ صورتی که انتظار دیدن دریا دارید، بهتر است بدانید کلاردشت ساحل ندارد اما آن‌قدر نقاط دیدنی در آن موجود است که احتمالا دیگر دلتنگ دریا نخواهید شد ضمن اینکه فاصله‌اش تا ساحل خزر از سمت جاده مرزن‌آباد یا از مسیر جاده جنگلی عباس‌آباد حدود سی‌ تا چهل‌وپنج دقیقه بیشتر نیست.

کلاردشت از نقاط مرتفع مازندران است. به همین خاطر،کوه‌های کلاردشتی در زمستان‌ها انتظار سفید شدن دارند و آب و هوای این منطقه هم از نقاط دیگر استان خنک‌تر است.

جاهای دیدنی کلاردشت به شدت جذاب و دل‌انگیز هستند. بحث اغراق در کار نیست. حتی با دیدن عکس‌ها و تصاویر جنگل‌ها و دریاچه‌های کلاردشت می‌توانید متوجه شوید که با یک بخش خاص از شمال و مجموعه‌ای از زیبایی‌های ویژه رو به رو هستید. در ادامه برخی از این زیبایی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.